7 Ağustos 2012 Salı

NİHAT BEHRAM'DAN AĞABEYİMİZDEN BİR ŞİİR !

MANASTIR KUŞÇUSU

zor bir nakış gibi işliyorum
liseyi ve aşkı
hüzünden bir kanaviçeye



Üveyikler ibibikler arıyorum
kandillerle gece çullukları
bana bir salgını çağrıştıran bıldırcınlar
lise öğretmenlerinin dolduğu odalardan
sarı asmalar ürküyor koştuğumda



kim bilir kuşların öldüğünü
rüzgar geçerken selviler arasından
sepetime diken gülleri toplayıp
annemin güzelliğine üzgün
kuşlar vurduğumu benim
çağlalar çaldığımı
kim bilir hala nasıl süslüyor beni
o yusufçuk sesleri



şimdi kumruların angutların kaçıştığı
çocukların mavi serçeler topladığı
aile albümünden bir yüreği
hızla soyunuyorum
hızla soyunuyorum karanlık koynumdan
liseli kitaplarımı  ( NİHAT BEHRAM )



Not : Nihat Ağabey'e mail yollayıp bir şiirini yayınlamak izin istemiştim. '' Eksiksiz ve noksansız '' yayınlama kaydıyla bu izni bana verdi. Nihat Behram Ağabeyime çok teşekkür ediyorum.


Hiç yorum yok: