8 Ağustos 2012 Çarşamba

MEHMED A. AKSU'DAN OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE BİR ŞİİR !...


SOKAKLARINDAN YALNIZLIK GEÇEN KENTLER



Sokaklarından yalnızlık geçen kentler tanıdım.
Griye çalıyordu renkleri.
Gökkuşağı çalınmıştı çocukların.
Acıyan bir dili vardı rüyaların.
İçinden yalnızlık geçen kentler tanıdım.
Hiçbirinde sen olmadın.


Serçeler ağlıyordu saçaklarda,
Bir can daha ölüyordu.
İçinden yalnızlık geçiyordu
Benim içimden yanlışlık.
Dudaklarımı kavuruyordu
Değdiğinde gözyaşlarım.


Kedere isnat edilmiş suçlar barındıyordu
Katilini saklıyorlardı bütün aşkların.
Oysa ki katili olan hiç bir şey için
Hala aşk demenin doğru olmadığı
Farkındaydı herkes.
Kabulleniş sanatının
Ustası olamamıştı hiç kimse oysa.


Sokaklarından yalnızlık geçen kentler tanıdım
Oysaki kalabalıktılar
Duyulmuyordu söylenen şarkılar
Ve çöplüklere boşaltılmıştı.
Bütün iyi niyetli duygular.


Sokaklarından yalnızlık geçen kentler tanıdım
Hiç birinde sen olmadın
Belki de o yüzden
Benim için o kentler de hiç olmadılar ( Mehmed  A. Aksu )



Sevgili Kardeşim ; Mehmed A.Aksu'ya bu olağanüstü güzellikte şiirini KONTRA EDEBİYAT'ta bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ediyor, yüreğine sağlık kardeşim diyorum...







Hiç yorum yok: