8 Ağustos 2012 Çarşamba

BENİ BAŞBAŞA BIRAK HÜZNÜMLE !...












BENİ BAŞBAŞA BIRAK HÜZNÜMLE !...


Yalnız kaldığın anlarda hiç,
Sana efkar basıyor mu ?
Kasvetli bir sis misali;
Yüreğine hüzün çöküyor mu ?
Alıcı göçmen kuşlar ;
Selamımı getiriyor mu?

***

Ayrı dünyaların insanıyız diye,
Hor gördün beni hep yar....
Beddua edemem ben belki,
Ama sana derin kırgınlığım var...
Beni geçecekken fersah fersah,
Sana zalim davranmış yıllar....

***

Senin gibi olamam ki ben zalim...
Sevinmem mi gerek çaresizliğine ?
Unutursun beni demiştin küstahça,
Düşlerime girdin istisnasız her gece,
Sen beni ayrılığa mahkum ettin...
Ben seni şiire mahkum ettim sadece...
Pirüs zaferleriyle işim yok benim;
Beni başbaşa bırak hüznümle !... ( İbrahim ORMANCI )


Not : Resim Şennur Köseli Hanımındır. Kendisine buradan çok teşekkür ediyorum. Bu şiirime bundan güzel resim bulamazdım. Emeğine ve yüreğine sağlık !...

Hiç yorum yok: