15 Ağustos 2011 Pazartesi

YILMAZ ODABAŞI AĞABEY'İN HEM OBJEKTİFİNDEN, HEM KALEMİNDEN !...



















SANA YAĞMUR DİYORUM



Gidersen hani sığınaklarım?

Eksilir, zarar kalırım…Kalırım!

Yeni günün tenine dağılır yaralarım.

Sana yağmur diyorum…


Uzun boylu umuttun,

tadında unutuldun.

Nerde büyük uçurumların,

kış suların, yaz uykuların?



Sana yağmur diyorum ıslaklığım bundan.

Yağ da ıslanalım, ama uslanmayalım,

uslanmayalım!


Gün, vursun yükünü gecenin hırkasına;

yol, vursun sesini uzaklığın pasına,

sesime kibrit çaksan tutuşacağım…

Sargısızım,

çoğalırım,

çoğaldıkça arsızım!


Sana yağmur diyorum…


En haklı aşk,

alkışsız sürebilendir

ve en haklı kavganın öznesi,

ölmemek için dövüşürken de ölebilendir…


O an…

İşte o an,

ey bizi ayrı takvimlere düşüren zaman,

yere bir bahar dalı düşmüş gibi mi olur?

Sıradağlar mı tutuşur bağrının orta yerinde?


Yeter, kan sıçratmayın sabahın seherine.

Boğulursunuz…Boğulursunuz!


Yılmaz Odabaşı/1987, Diyarbakır

Not : Yılmaz Odabaşı Ağabeyin objektifinden '' Dolunay'da Hasat '' resmini blogumuzda kullanmak için kendisinden izin aldım. Ama, bu muhteşem güzelliği, yine Yılmaz Odabaşı'nın bir şiiriyle size sunmak istedim. Elbette Yılmaz Ağabey'ime sonsuz teşekkürlerimle...

Hiç yorum yok: