15 Ağustos 2011 Pazartesi

100.CÜ BLOG...100.CÜ YAZI !...

100.CÜ BLOG...100.CÜ YAZI !.

..
Dile kolay...Tam KONTRA EDEBİYAT'ta ilk blog tam 5 yıl önce 2007'de başlamış. Oğlum Enver Tuna henüz 1 yaşındaydı. Yeni yeni yürümeye başlamıştı. Bugün oğlum Enver Tuna 6 yaşında. Yakında okullu olacak. Allah oğluma sağlıklı, uzun ömür versin. Bülbül gibi şakıyor. Susturmakta başarısız kalıyoruz, itiraf ediyorum !...

KONTRA EDEBİYAT, hep çok seçici oldu, adeta kılı kırkı yardı. Asla duruşunu bozmadı, asla boyun eğmedi. Salt edebiyattan asla ödün vermedi.Bazen günlerdir yazmadığım oldu. Ama,hiç pes etmedim. Uzunda olsa mola verdikten sonra, bu uzun edebiyat koşusuna devam dedim....
KONTRA EDEBİYAT'ta emeğe çok büyük özen gösterdi. Süheyla Taşçıer, Tülay Çellek gibi değerli sanatçılarımızdan şiirlerini kullanmak için izin aldı. Ayrıca 25 yıldır tanımaktan onur duyduğum, şiirlerini ve kendi objektifinden çektiği resmi KONTRA EDEBİYAT'ta paylaşmama olanak verdiği için, şiirimizin dayen ismi Yılmaz Odabaşı Ağabey'ime çok teşekkür ediyorum.
KONTRA EDEBİYAT'ın blog sayfasında, Sylvia Plath, Nilgün Marmara'nın resimleri ve Şair Kardeşim, Soysal Ekinci'nin kitabınının kapağı vardır. Ayrıca şair olmadığı halde, aramızdan çok erken ayrılan Yard. Doç Dr. Ebru Taş'ın resmi. Bütün bu kişilerin ortak paydası yaşamak yerine özkıyımı - intiharı - yeğlemeleridir. Tpkı 10 Mayıs 1989'da canına kıyan dayım Enver Zengin gibi. Ben onları hiç unutmadım, hiç unutmayacağım da !...Aslında onlar için yazıyorum.
KONTRA EDEBİYAT yoluna devam ediyor ve devam edecek...
Sevgilerimle !...

İbrahim ORMANCI




Hiç yorum yok: