22 Ağustos 2011 Pazartesi

ELİF SOFYA BU KEZ '' KÖRLEŞME '' ŞİİRİYLE ARAMIZDA !....

Türk Şiirinin en güçlü temsilcilerinden Elif Sofya'nın bu kez KÖRLEŞME şiirini yayınlamaktan onur duyuyoruz. Kendisini şiirlerini KONTRA EDEBİYAT ile paylaştığı için çok teşekkür ediyoruz.


Körleşme


Şimdi burada siyah
Şimdi burada kör oldum
Bir hayret sesi buldum çabucak
Sonra suya ve suça batmış ıslıkları duyacaktım.

Sırtını bırakmış gölgeye
Görünmeyen bir meyveye hunharca
Omurgası orada kuruyup dökülecek dediler
Mutantan bir yürüyüş aradım
Bir gidiş geliş haritası
ve esnek acılar aradım
Aklımı çeldim, çelmeledim
Burası uzun zaman önceydi
Süresini sürmeyen vakitler gibi
Tekrarlanıyordu körleşme
Zaman mekândan ayrılıyordu gizlice

Sesimin içi söyledi
Öl şimdi
Öl şimdi
Sadece ölürken öğreneceksin ölmeyi.

ELİF SOFYA

Hiç yorum yok: