13 Şubat 2011 Pazar

BEN GECEYİM !...






















BEN GECEYİM


Varsın sizin olsun aydınlık,
Varsın sizin olsun güneşli günler,
Varsın sizin olsun bu kin, bu nefret,
Varsın sizin olsun kalp kırmak,
Varsın sizin olsun dedikodu,
Varsın sizin olsun kuyu kazmak…
Siz çok iyisiniz aferin,
Siz çok iyisiniz, başınız göğe erdi mi ?
Ben kötüyüm, siz haklısınız oldu mu ?
Ben geceyim, ben karanlığım,
Ben aptalım, siz çok haklısınız…
Ne demiş Turgut Uyar ?
‘’ Sizin alınız al inandım
Morunuz mor inandım ‘’

***

Varsın sizin olsun laf cambazlığı,
Varsın sizin olsun bütün payeler,
Varsın sizin olsun hata buluculuğu,
Varsın sizin olsun, fitne, fesat ve haset…
Varsın sizin olsun üstün insan olma pozları,
Varsın sizin olsun burun kıvırmalar…
Siz çok elitsiniz ben parya,
Siz çok ulaşılmazsınız, ben elinizin altında…
Ben hemen gaza geliveriyorum…
Ben kendimi gizleyemiyorum…
Ne demiş Turgut Uyar ?
‘’ Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız ‘’ 

( İBRAHİM ORMANCI )

Hiç yorum yok: