19 Kasım 2007 Pazartesi

İFLAH OLMAZ DİYALOGLAR !...





















İFLAH OLMAZ DİYALOGLAR !...

- Rüknettiiiiiiin, çocuklarımızla hiç ilgilenmiyorsun.
- Tamam hayatım, Erman Toroğlu abim Şansal Abiyle derin konulara daldı. Onun konuşması bitsin, bunu konuşalım.
- Rüknettiiiiin hemen şimdi!...
- Canım sende, '' Noluuur yardım edin Mehmet Ali Bey'' diyen kadınlara benziyorsun.
- Rüknettiiiiiin, medya seni esir aldı. Kızımız Hamdiye'ile ilgilendin mi hiç?
- En son Seda Sayan'ın programına çıkmıştı.Seda Ablam beni aramıştı, telefonda konuşmuştuk.
- Öyle değil Rüknettin, karşına alıp konuştun mu hiç?
- '' İnternette chat tuzağı'' haberinden sonra, karakolda karşılaştık kendisiyle. Ama, bana hiç pas vermedi Canan.
- Neee kızımız karakola mı düştü? Ne için?
- Valla, web kamerasıyla bir sosyetik playboyun çıplak resimlerini çekip, şantaja baş vurmuşta.
- Sen kıza hiç para vermiyor musun Rüknettin?
- Veriyorum şekerim. Ama, her ay kredi kartı limitini bitiriyor, ben ne yapayım.
- Baba olmak, para vermek midir Rüknettin allah aşkına?
- Değil ama şekerim, çok asi bu kız. '' Arka Sıradakiler'' adlı dizinin kızlarından daha asi.
- Hep medya, hep medya.
- Şekerim ,ama bak oğlumuz Cavit'in hiç bir sorunu var mı?
- Yok mu?
- Yok elbette. Geçenlerde Haydar Dümen'e mektup yazıyordu.
- Ne yazıyordu sence?
- Sakladı ama, her halde, gelene beş; gidene on beş gibilerinden bir şey yazmıştır. '' Kudurdum Haydar Amca, bana bir medet'' diye yazmıştır.
- İnşallah öyledir!...
- Öyledir tabii ki, benim gibi erkek adamın oğlu başka ne yazacak?

***

- Rüknettiiiin, bugün kü gazeteyi okudun mu?
- Şenay Düdek'in yazısını diyorsan okudum, hatmettim.
- Onu demiyorum, Haydar Dümen'in yazısını.
- Yooo okumadım.
- Bak, '' Gamlı Baykuş'' un yazısını oku.
- İyi de bundan bana ne şekerim?
- Gamlı Baykuş, oğlumuzun rumuzu Rüknettin.
- Eeee ne yazıyor Canan?
- ''Erkeklere ilgi duyuyorum. Duygularımı bastıramıyorum'' diye yazıyor.
- Hemen gazetecileri çağır Canan!...
- Niye o ayol, delirdin mi sen?
- Cinnet geçireceğim de, yarın ki gazetelerin üçüncü sayfasına yetişsin haberim!...


İbrahim ORMANCI

Hiç yorum yok: