13 Haziran 2012 Çarşamba

HATİCE OLGUN'DAN BİR ŞİİR !....




Ölü taklidi

Yine sus pus olmuş önümde,
Ölü taklidi yapıyor aşk.
Yemiyor, içmiyor, kımıldamıyor.
Göğsüne bastırıyorum bir gayret,
Kalbini dinliyorum telaşla,
Atmıyor.

Yine ölü taklidi yapıyor aşk,
Annemin yaptığı gibi çocukluğumda...
Sarsıyorum, üstüne kapanıyorum, ağlıyorum
“Ölme!” diyorum.
Gıdıklıyorum ayak altlarından,
Gülmüyor.

Yine ölü taklidi yapıyor aşk,
Aklınca bu yolla ceza veriyor.
Beni biliyor, "saftır o" diyor, pusuda bekliyor,
Belli etmeden kıs kıs gülüyor.
Bu kez mezar kazıyorum ardından,
Bilmiyor.

                      


Hatice Olgun



Twitter'da kendisini ve şiirlerini tanıdığım Hatice Olgun kardeşime bir şiirini yayınlamama izin verdiği için çok teşekkür ediyorum. Kendisinin sitesine girip yazı ve şiirerini görmenizi salık veririm.

http://www.haticeolgun.com       

Hiç yorum yok: