13 Nisan 2012 Cuma

ERGUVANİ !....


ERGUVANİ
Sana yenilmeyi öğretecek yaşam ;
Ellerinin arasından kayıp gidecek utku..
Sana ağlamayı öğretecek yaşam ;
Kimselere çaktırmadan ağlayacaksın...
Sana ihaneti , pusuyu öğretecek yaşam ;
Arkandan vurulmamak için tetikte olacaksın...
Sana acıyı öğretecek yaşam ;
Gün gelir acıları da kanıksayacaksın...
Sana sabrı öğretecek yaşam ;
Dervişler gibi çile çekeceksin...
Sana direnmeyi öğretecek yaşam ;
Düştüğün yerden kalkacaksın...
Nice kış günlerinden sonra ;
Erguvani baharlara ulaşacaksın !.. ( İbrahim ORMANCI )

Not : Türkiye'de edebiyatla uğraşmak iğneyle kuyu kazmaya benziyor. İnsanlara edebiyatı sevdirmek için büyük bir uğraş veriyorum. Bazen acaba binbir meşakkatle mesai harcadığım bloglarımı okuyan var mı diyorum, bazen uzunca zaman bloga bir şey eklemiyorum.

Resim ''  Erguvanlar açtı bir bahar daha gördük şükür! '' diyen İzmir'li hemşehrim Gazeteci-Yazar Nevval Sevindi ablama ait. Bu resmi gördükten sonra, geçmişte böyle bir şiir yazdığım aklıma geldi. Ve bu resim eşliğinde, bu şiiri KONTRA EDEBİYAT adlı blogumda yayınlamak isteği duydum. Resmi yayınlamak için bana izin veren Sevgili Nevval Sevindi Ablama teşekkür etmek istiyorum.

Hiç yorum yok: