9 Şubat 2012 Perşembe

YENİDEN KARŞILAŞMANIN ŞİİRİ ; GÖRÜŞMEYELİ !...

GÖRÜŞMEYELİ

'' Görüşmeyeli ya sen nasılsın
   adım,adresin durur mu defterinde ? ''
                                       Yılmaz Odabaşı

 
Görüşmeyeli ;

Ben aynı ben değilim.

Saçlarıma kır bile düşmüş,

Sensizliğin ilmini yapmışım bunca yıl.

Sanki sanki Gediz'e düşen kuru bir dal parçası gibi,

Bilmediğim denizlere savruldum,

Görüşmeyeli ,

- Ayıptır söylemesi -

Seni özlemekten yoruldum...

***

Yaşlandığımızda hani ;

Bütün genel geçer kurallardan azade,

Uzak diyarlara gidelim diyordun.

Kimsenin bizi ,

Ayplamayacağı, kıyaslamayacağı....

Tutulmayan sözler mezarlığında ;

Kaç cesedin var sevgili ?

Son otobüsü bekleyen ;

Endişeli bir yolcu misali ,

Gecikmiş bir sorunun,

Yanıtını beklerim ;

Sahi unuttun mu beni ?

Sen de unutamadın biliyorum. ( İbrahim Ormancı )




Not : Şair ağabeyim Yılmaz Odabaşı'na sevgilerimi yolluyorum.


Hiç yorum yok: