5 Ekim 2011 Çarşamba

ATAOL BEHRAMOĞLU'YA BİNLERCE TEŞEKKÜR !...

Türk Şiirinin en büyük tesmcilcilerinden Sevgili Ataol Behramoğlu'na  şiirlerinden iki tanesini KONTRA EDEBİYAT'ta yayınlamak için izin istedik. Ataol Ağabey'in o denli güzel yüreği var ki...Bana aşağıdaki maili yolladı.

'' Merhaba,
Şiirleri benim sitemden alın.
www.ataolbehramoglu.com.tr
sevgiler.
A.Behramoğlu ''

Ataol Ağabey'den böyle bir mail almak bile benim için çok büyük mutluluk. Bu maili yayımlamaktan onur duyuyorum. Sevgili Ataol Behramoğlu Ağabey'imize bir kez daha teşekkür ediyorum. İyi ki varsın Ataol Ağabey !...

İBRAHİM ORMANCI

Not : Ataol Ağabey'den yayımlayacağımız ikinci şiir '' BEBEKLERİN ULUSU YOK ''. Ne zaman bu şiiri okusam oğlum Enver Tuna geliyor usuma, Afrika'da açlıktan ölen çocuklar geliyor usuma...Şiddet mağduru savunmasız çocuklar geliyor usuma.


BEBEKLERİN ULUSU YOK



İlk kez yurdumdan uzakta yaşadım bu duyguyu

Bebeklerin ulusu yok

Başlarını tutuşları aynı

Bakarken gözlerinde aynı merak

Ağlarken aynı seslerinin tonu



Bebekler çiçeği insanlığımızın

Güllerin en hası, en goncası

Sarışın bir ışık parçası kimi

Kimi kapkara üzüm tanesi



Babalar çıkarmayın onları akıldan

Analar koruyun bebeklerinizi

Susturun susturun söyletmeyin

Savaştan yıkımdan söz ederse biri



Bırakalım sevdayla büyüsünler

Serpilip gelişsinler fidan gibi

Senin benim hiç kimsenin değil

Bütün bir yeryüzünündür onlar

Bütün insanlığın gözbebeği



İlk kez yurdumdan uzakta yaşadım bu duyguyu

Bebeklerin ulusu yok

Bebekler, çiçeği insanlığımızın

Ve geleceğimizin biricik umudu...



1981


Hiç yorum yok: