4 Mayıs 2011 Çarşamba

ŞAİRLİĞE GÜZELLEME !...


İYİ Kİ ŞAİRİM !...

Annem beni '' paşa oğlum '' diye severdi,
Paşa olamadım...
Büyüyünce ne olacağımı soranlara,
'' Doktor olacağım '' yanıtını verirdim,
Doktor da olamadım...
Kendimi bildim bileli gazete alırım,
Ne İletişim Fakültesine gidebildim,
Ne de gazeteci olabildim...
***
İyi bir evlat olabildim mi,
Bilmiyorum...
İyi bir baba olabildim mi,
Onu da bilmiyorum...
Çok sevdim belki,
İyi bir aşık ta olamadım...
Ama ama...
Biliyorum iyi bir şairim,
- Lütfen ukalalık saymayın ne olur -
Çünkü hiç şiiri satmadım...
***
Paşa olamadım ne gam,
Ama çok şükür, çok şükür...
Kimsenin maşası da olmadım...
Bazen en sevdiğime bile,
İtiraz edebildim...
Ben ömrüm boyunca,
Yalnızlığın ilmini okudum bu yüzden...
***
Her şeyden önemlisi,
Nedir biliyor musunuz sahi ?
Her yazdığım dize,
Bütün öksüz,
Bütün yetim çocuklar,
İçin yazıldı biraz..
İyi ki şairim !...( İbrahim Ormancı )




Hiç yorum yok: