28 Aralık 2010 Salı

SORU SORAN BİR ŞİİR !....

















GİZLİ BAHÇE

Ne zaman bir içli şarkı duysam ,
Anımsadığım şeyler olur mutlaka !...
Gözlerim buğulanır, böğrüme bir sancı saplanır,
Seni düşünürüm, kendimden utanırım !...
Aşk acısı dedikleri, yoksa bu mudur ?
***
Ne sevdiğinden ayrılan,
İlk insan benim...
Ne de sevdiğinden ayrılan,
Son insan ben olacağım..
Boynum kıldan ince sana biliyorsun,
Belki seni benden daha çok sevebilecek,
İnsan çıkabilir karşına elbette,
Ama sorun şurada,
Ben hiç unutamadım seni,
- Unutamıyorum -
Yoksa kusur mudur ?
***
Geri getiremem ki zamanı,
Haddim de değil zaten,
Bir gün olur da karşılaşsak seninle,
'' Merhaba '' bile diyecek cesaretim yok inan,
Hangi tabip derdime derman olur ,
Unutmak Allahım, unutabilmek,
Bu denli zor mudur ?

( İbrahim ORMANCI )

Hiç yorum yok: